Pogosta vprašanja 2018-02-21T11:43:36+00:00

Pogosta vprašanja

Kako odstranim programsko opremo? 2017-03-08T21:02:35+00:00

Programsko opremo lahko iz računalnika odstranite enostavno in hitro.

Sledite naslednjim korakom:

  1. Odprite nadzorno ploščo sistema Windows.
  2. Odprite zavihek Programi in funkcije.
  3. Izberite program, ki ga želite odstraniti, in kliknite Odstrani.

Če uporabljate operacijski sistem Windows XP, sledite naslednjim korakom:

  1. Odprite nadzorno ploščo sistema Windows.
  2. Odprite Dodaj ali odstrani programe.
  3. Izberite program, ki ga želite odstraniti, in kliknite Odstrani.

Opomba: Programska oprema ne povzroča med namestitvijo sprememb v računalniku. To pomeni, da lahko programsko opremo namestite ali odstranite brez vplivov na sistem in ostale aplikacije.

Izgubil sem podatke za registracijo programske opreme. Kako dobim nove? 2017-03-08T21:02:35+00:00

Prosim, če uporabite obrazec za pridobitev novih podatkov (http://www.surfblocker.com/support-recovery.php)

Če ne dobite novih podatkov za registracijo s pomočjo obrazca (http://www.surfblocker.com/support-recovery.php), nam prosim pošljite na naš elektronski naslov (http://www.surfblocker.com/support-contact.php) naslednje informacije:

  • Vaše ime in priimek
  • Vaš elektronski naslov
  • Datum nakupa
  • Vse ostale informacije, ki nam bodo lahko pomagala pri identifikaciji vašega plačila
Moje licenčno geslo ne deluje. Kaj lahko naredim? 2017-03-08T21:02:36+00:00

Prepričajte se, ali ste vnesli pravilno geslo?

Lahko, da ste naredili napako pri vnosu gesla. Vnesite takšno geslo kot ste ga dobili. Preverite, ali ste zamenjali kakšno črko ali številko, kot sta recimo 0 in O ali 8 z B. Bolj enostavno rešitev od prepisovanja gesla predstavlja njegovo kopiranje in lepljenje.

Prepričajte se, ali se geslo res ujema z dejansko različico programa?

Če ste kupili več različic programa, preverite ali ste vnesli pravo geslo za posamezno različico programa. Upoštevajte, da ni možno aktivirati nove različice programa (http://www.blumentals.net/) s starim geslom, čeprav ste upravičeni do brezplačne nadgradnje.

Kako namestim programsko opremo s popolno funkcionalnostjo? 2017-03-08T21:02:36+00:00

Po plačilu programske opreme vam bomo poslali na vaš elektronski naslov sporočilo z:

  • geslom, ki je sestavljeno iz 25 znakov ali
  • povezavo za prenos programske opreme z dostopnim geslom

Aktivacija s pomočjo gesla s 25 znaki

V primeru prejema gesla, kot je recim 12345-12345-12345-12345-12345, lahko programsko opremo aktivirate z vnosom gesla v testno različico aplikacije. Aplikacijo zaženite, kliknite Aktiviraj in vnesite geslo.

 Če ste prejeli povezavo za prenos programske opreme in dostopno geslo

V tem primeru ni mogoče pretvoriti testne različice v povsem funkcionalno programsko opremo.

Prenos opravite s pomočjo povezave, ki smo vam jo poslali na vaš elektronski naslov. Ob prenosu bo aplikacija zahtevala vnos gesla, ki smo vam ga poslali na vaš elektronski naslov. Namestitev je enostavna in hitra. Prosim, če sledite navodilom za vnos gesla.

Postopek ob izgubi aktivacijskega gesla

Če izgubite elektronsko pošto z geslom in potrdilom o nakupu, lahko dobite nove podatke s pomočjo obnovitvenega obrazca (http://www.surfblocker.com/support-answer.php?tid=10&popup=1).

Kaj je osebna nekomercialna uporaba? 2017-03-08T21:02:36+00:00

Določena programska oprema je namenjena osebni uporabi, zato je cenovno bolj ugodna od tiste za profesionalno rabo. To pomeni, da lahko programsko opremo uporabljamo le za lastne, ne pa poslovne namene.

Programsko opremo za osebne namene lahko uporabljate ob osebni uporabi še za izobraževalne namene in ustvarjanje ter vzdrževanje osebnih in nekomercialnih spletnih strani.

Uporaba programske opreme za osebne namene ni dovoljena na spletnih straneh, ki prikazujejo plačane oglase (recimo AdSense) ali predstavljajo ali oglašujejo komercialne izdelke, storitve ali organizacije. V teh primerih je dovoljena le uporaba programske opreme za profesionalne namene.

Različico programske opreme za osebne namene lahko vedno nadgradite s takšno za profesionalno uporabo. Nadgradnja je podobna tisti pri nadgradnji stare v novo različico.

Dodatna vprašanja

Prenos in namestitev programske opreme

Kako odstranim programsko opremo? 2017-03-08T21:35:40+00:00

Programsko opremo lahko iz vašega računalnika odstranite enostavno in hitro.

 

Sledite naslednjim korakom:

  1. Odprite nadzorno ploščo sistema Windows.
  2. Odprite zavihek Programi in funkcije.
  3. Izberite program, ki ga želite odstraniti, in kliknite Odstrani.

Če uporabljate operacijski sistem Windows XP, sledite naslednjim korakom:

  1. Odprite nadzorno ploščo sistema Windows.
  2. Odprite Dodaj ali odstrani programe.
  3. Izberite program, ki ga želite odstraniti, in kliknite Odstrani.

Opomba: Programska oprema ne povzroča med namestitvijo sprememb v računalniku. To pomeni, da lahko programsko opremo namestite ali odstranite brez vplivov na sistem in ostale aplikacije.

Kako namestim programsko opremo s popolno funkcionalnostjo? 2017-03-08T21:34:57+00:00

Po plačilu programske opreme vam bomo poslali na vaš elektronski naslov sporočilo z:

  • geslom, ki je sestavljeno iz 25 znakov ali
  • povezavo za prenos programske opreme z dostopnim geslom

Aktivacija s pomočjo gesla s 25 znaki

V primeru prejema gesla, kot je recim 12345-12345-12345-12345-12345, lahko programsko opremo aktivirate z vnosom gesla v testno različico aplikacije. Aplikacijo zaženite, kliknite Aktiviraj in vnesite geslo. 

Če ste prejeli povezavo za prenos programske opreme in dostopno geslo

V tem primeru ni mogoče pretvoriti testne različice v povsem funkcionalno programsko opremo.

Prenos opravite s pomočjo povezave, ki smo vam jo poslali na vaš elektronski naslov. Ob prenosu bo aplikacija zahtevala vnos gesla, ki smo vam ga poslali na vaš elektronski naslov. Namestitev je enostavna in hitra. Prosim, če sledite navodilom za vnos gesla.

Postopek ob izgubi zagonskega gesla

Če izgubite elektronsko pošto z geslom in potrdilom o nakupu, lahko dobite nove podatke s pomočjo obnovitvenega obrazca (http://www.surfblocker.com/support-answer.php?tid=10&popup=1).

Ali je programska oprema na voljo za Mac? 2017-03-08T21:34:31+00:00

Trenutna programska oprema ni na voljo za Mac računalnike.

Namestitveni program pravi, da je datoteka poškodovana. 2017-03-08T21:33:48+00:00

To pomeni, da prenos ni bil uspešen.

Poskusite s ponovnim prenosom datoteke. Če ne pomaga, poskusite z nadomestno povezavo. V primeru, ko uporabljate aplikacijo za upravljanje prenosov ali pospeševalnik prenosa, izključite med nalaganjem programske opreme njuno delovanje.

V primeru, da vam ne uspe, se prosim obrnite na naš oddelek za podporo (http://www.surfblocker.com/support-contact.php). Sporočite nam vaš veljaven elektronski naslov, ki bo omogočal prenos programske datote prek elektronske pošte.

Najverjetneje ste naredili napako pri vnosu gesla. Vnesite točno geslo z doslednim upoštevanjem pravilnih črk in številk. Geslo lahko kopirate in prilepite.

Povezava za prenos ne deluje. Kako lahko še dobim programsko opremo? 2017-03-08T21:33:25+00:00

V primeru prenosa testne programske različice

Poskusite ponovno. Lahko tudi večkrat. Če prenos ne deluje, nam prosim sporočite (http://www.surfblocker.com/support-contact.php) in priskočili vam bomo na pomoč. Prosim pripravite naslednje podatke:

  • Kaj želite prenesti?
  • Iz kje želite prenesti programsko opremo? 

V primeru prenosa plačane različice

V primeru, ko ne uspete prenesti programske opreme s pomočjo povezave, ki smo vam jo poslali na elektronski naslov, se prosim obrnite na naš oddelek za pomoč. Prosim, če pripravite podatke o: vašem imenu in priimku, elektronskem naslovu in kupljeni različici programa. Oddelek za pomoč bo naredil poizvedbo in vas v kratkem obvestil o možnih rešitvah.

Naročilo, nakup in aktivacija

Izgubil sem podatke za registracijo programske opreme. Kako dobim nove? 2017-03-08T21:32:21+00:00

Prosimo, če uporabite obrazec za pridobitev novih podatkov (http://www.surfblocker.com/support-recovery.php)

Če ne dobite novih podatkov za registracijo s pomočjo obrazca (http://www.surfblocker.com/support-recovery.php), nam prosim pošljite na naš elektronski naslov (http://www.surfblocker.com/support-contact.php) naslednje informacije:

  • Vaše ime in priimek
  • Vaš elektronski naslov
  • Datum nakupa
  • Vse ostale informacije, ki nam bodo lahko pomagala pri identifikaciji vašega plačila
Moje licenčno geslo ne deluje. Kaj lahko naredim? 2017-03-08T21:31:57+00:00

Prepričajte se, da ste vnesli pravilno geslo?

Lahko, da ste naredili napako pri vnosu gesla. Vnesite takšno geslo kot ste ga dobili. Preverite, ali ste zamenjali kakšno črko ali številko, kot sta recimo 0 in O ali 8 z B. Bolj enostavno rešitev od ponovnega pisanja gesla predstavlja njegovo kopiranje in lepljenje.

Prepričajte se, ali se geslo ujema s proizvodom in njegovo različico?

Če ste kupili več različic programa, preverite, ali ste vnesli pravo geslo za posamezno različico programa. Upoštevajte, da ni možno aktivirati nove različice programa (http://www.blumentals.net/) s starim geslom, čeprav ste upravičeni do brezplačne nadgradnje.

Kaj je osebna nekomercialna uporaba? 2017-03-08T21:31:29+00:00

Določena programska oprema je namenjena osebni uporabi, zato je cenovno bolj ugodna od tiste za profesionalno rabo. To pomeni, da lahko programsko opremo uporabljate le za lastne, ne pa poslovne namene.

Programsko opremo za osebne namene lahko uporabljate ob osebni uporabi še za izobraževalne namene in ustvarjanje ter vzdrževanje osebnih in nekomercialnih spletnih strani.

Uporaba programske opreme za osebne namene ni dovoljena na spletnih straneh, ki prikazujejo plačane oglase (recimo AdSense) ali predstavljajo ali oglašujejo komercialne izdelke, storitve ali organizacije. V teh primerih je dovoljena uporaba programske opreme za profesionalne namene.

Različico programske opreme za osebne namene lahko vedno nadgradite v takšno za profesionalne potrebe. Nadgradnja je podobna tisti pri nadgradnji stare v novo različico.

Ali lahko dobim programsko opremo na CD-ju? 2017-03-08T21:30:57+00:00

Določene različice programske opreme so na voljo tudi na CD-jih. Če želite prejeti programsko opremo na CD-ju, nas prosim o tem obvestite.

Vse varnostne kopije programske opreme lahko hranite na CD-jih brez omejitev.

Po uspešno izvedenem plačilu nisem dobil povratne informacije glede aktivacije programske opreme. 2017-03-08T21:30:20+00:00

Za to lahko obstajajo različni vzroki:

  • Elektronsko sporočilo je po pomoti pristalo med neželeno pošto
  • Pri prejemanju elektronske pošte je prišlo do časovnega zamika
  • Poslani elektronski naslov ni pravilen ali pa je prišlo do napake pri njegovi dostavi
  • Vaše naročilo je še v obdelavi
  • Vaše plačilo je bilo zavrnjeno

Če niste prejeli ničesar v roku 3 ur po zaključku spletnega naročila, sledite naslednjim korakom:

V primeru plačila prek sistema PayPal

Preverite pravilne nastavitve vašega PayPal računa. Vaše naročilo lahko uspešno obdelamo le po odobrenem plačilu s strani plačilnega sistema PayPal. Občasno so lahko postopki odobritve plačila s strani sistema PayPal malce daljši.

V primeru bančnega plačila

Dostopno geslo in ostale podatke vam bomo v primeru bančnega nakazila poslali po prejemu celotnega plačila na naš račun. To traja načeloma le nekaj ur, v primeru praznikov in ob koncu tedna je zamik daljši.

Kako dobim izdelek, ki sem ga kupil? 2017-03-08T21:29:31+00:00

Večinoma se bo geslo za odklepanje kupljene programske opreme izpisalo na vašem zaslonu takoj po zaključku spletnega nakupa. Če se to ne zgodi, počakajte na informacije, ki vam jih bomo poslali prek elektronske pošte.

Po nakupu vam bomo v vseh primerih poslali navodila za odklepanje ali prenos programske opreme na vaš elektronski naslov. Večinoma se to zgodi nekaj minut po nakupu, v primerih upočasnjenega delovanja elektronske pošte lahko traja postopek nekaj ur.

Če niste prejeli ničesar v roku 3 ure po zaključku spletnega naročila, sledite naslednjim korakom:

Naročnina na Surfblocker Connect 2017-03-08T21:28:47+00:00

Ob nakupu licence Surfblocker dobi vsak kupec enoletni dostop do storitve Surfblocker Connect (http://help.blumentals.net/surfblocker/surfblocker_connect.htm), ki omogoča daljinsko upravljanje programske opreme na več računalnikih.

Po enoletnem obdobju lahko obnovite dostop do storitve Surfblocker Connect z novim naročilom. Stranke, ki ne potrebujejo te storitve, lahko programsko opremo uporabljajo še naprej neomejeno.

Posodobitve in nadgradnje

Kako lahko posodobim programsko opremo? 2017-03-08T21:27:33+00:00

Vašo programsko opremo lahko enostavno posodobite s prenosom najnovejše različice programa na naši spletni strani. Vse stare nastavitve bodo pri posodobitvi ostale nespremenjene. Kupljena kopija programske opreme bo po posodobitvi ostala aktivna.

Če ste izgubili elektronsko pošto z geslom za aktivacijo, kliknite na povezavo (http://www.surfblocker.com/support-recovery.php) za obnovitev gesla.

Kaj pa nadgradnje?

Prosim, če upoštevate razliko med posodobitvijo in nadgradnjo. Več informacij o nadgradnji lahko dobite tukaj (http://www.surfblocker.com/support-answer.php?tid=92&popup=1).

Blokiranje in omogočanje uporabe spletnih strani

Kako omogočim dostop do določenih spletnih strani, medtem ko so ostale blokirane? 2017-03-08T21:26:46+00:00

V primeru, ko želite blokirati ves dostop do interneta, a hkrati dovoliti uporabo specifičnih spletnih strani, sledite naslednjim korakom:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite zavihek Izjeme.
  2. Kliknite dovoljena spletna mesta.
  3. Dodajte naslov dovoljene spletne strani (npr. www.google.com).
  4. Mnoge spletne strani vsebujejo povezave in preusmeritev na druge strani in strani z različnimi naslovi. V tem primeru morate ponoviti prejšnji korak in dodati vse naslove preusmeritev, ki jih želite blokirati.
  5. Kliknite Zapri.
  6. Preverite funkcijo Blokiraj vse, da bo omejitev učinkovita.

Pomembno: Če se vam zdi, da je spletna stran, ki ste jo dovolili uporabljati blokirana, preverite ali je njen naslov iz vrstice brskalnika res enak tisti z dovoljenimi izjemami.

Kako blokiram dostop do določene spletne strani? 2017-03-08T21:26:46+00:00

Če želite blokirati dostop do določene spletne strani in hkrati ohraniti dostop do vseh ostalih, sledite naslednjim korakom:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Kaj želiš blokirati.
  2. Kliknite zavihek za odpiranje blokiranih strani.
  3. Dodajte naslov blokirane strani (npr. www.facebook.com).
  4. Mnoge spletne strani vsebujejo povezave in preusmeritev na druge strani in strani z različnimi naslovi. V tem primeru morate ponoviti prejšnji korak in dodate vse naslove preusmeritev, ki jih želite blokirati.
  5. Kliknite Zapri.
  6. V glavnem oknu Surfblocker preverite blokirane spletne strani in storitve.

Pomembno opozorilo: Če se vam zdi, da je spletno stran, ki ste jo blokirali, še vedno mogoče uporabljati, preverite ali je njen naslov iz vrstice brskalnika res enak tisti s spiska blokiranih.

Nekateri deli vsebine na dovoljeni strani so blokirani. 2017-03-08T21:26:46+00:00

To se večinoma zgodi v primerih, ko spletna stran naloži določene vsebine iz drugih spletnih strani. Če lahko recimo dostopamo do spletne strani www.microsoft.com in želi ta prikazati določene slike iz kakšne druge spletne strani, ki je blokirana, moramo dodati na seznam dovoljenih tudi te povezave.

Če želimo odpraviti to enostavno, moramo izvesti naslednje korake:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Izjeme.
  2. Na zavihku Dovoljene kliknite Samodejno zaznavanje.
  3. Zaprite vse programe, ki uporabljajo internet.
  4. Kliknite Zaženi način učenja.
  5. Zaženite spletni brskalnik in odprite spletno stran, ki jo želite omogočiti v celoti.
  6. Ko se spletna stran naloži, takoj kliknite Ustavi način učenja v oknu za samodejno odkrivanje.
  7. Preglejte seznam zaznanih naslovov in kliknite Dovoli izbrano.

Če vam ne uspe, se obrnite na nas in nam sporočite naslov spletne strani, ki ga želite blokirati. Z veseljem vam bomo pomagali.

Omogočanje in onemogočanje programov in storitev

Kako omogočim uporabo elektronske pošte, ko je internet blokiran? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Če uporabljate e-pošto, kot je Outlook, Outlook Express ali Bat, sledite naslednjim korakom:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Izjeme.
  2. Na zavihku Dovoljeni preverite ali je e-pošta preverjena.
  3. Na zavihku Dovoljeni programi kliknite Samodejno zaznavanje.
  4. Zaprite vse programe, ki uporabljajo internet.
  5. Kliknite Zaženi način učenja.
  6. Zaženite vašo e-pošto, prejemanje e-pošte in pošiljite eno sporočilo.
  7. Kliknite ikono Zaustavi načina učenja v oknu za samodejno odkrivanje.
  8. Preglejte seznam predmetov, ki jih je sistem zaznal, in kliknite Dovoli izbrano.

V primeru uporabe spletnih brskalnikov, kjer temelji e-pošte na storitvah Hotmail ali Yahoo, sledite naslednjim korakom:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Izjeme.
  2. Kliknite Dovoljeno odpiranje na zavihku Spletna mesta.
  3. Dodajte naslov spletne strani vaše e-poštne storitve.
  4. Nekateri e-poštni sistemi so sestavljeni iz več strani z različnimi spletnimi naslovi. V tem primeru morate ponoviti postopek in dodati vse naslove, ki sodelujejo pri preverjanju e-pošte.
  5. Kliknite V redu in shranite nastavitve.

Da bi omogočili Hotmail, morate dovoliti naslednja mesta:

  • hotmail.com
  • msn.com
  • live.com

Da bi omogočili Yahoo Mail, morate dovoliti naslednja mesta:

  • yahoo.com
  • yimg.com

Da bi omogočili Gmail, morate dovoliti naslednja mesta:

  • gmail.com
  • google.com
Kako omogočim posodabljanje programske opreme, ko je internet blokiran? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Sledite naslednjim korakom:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Izjeme.
  2. Na zavihku Dovoljeni programi kliknite Samodejno zaznavanje.
  3. Zaprite vse programe, ki uporabljajo internet.
  4. Kliknite Začni način učenja.
  5. Izvedite posodobitev programske opreme ročno, vendar ne zaženite računalnika.
  6. Kliknite Ustavi način učenja.
  7. Preglejte izbrane nasove in kliknite Dovoli izbrano.

Če želite dovoliti zgolj posodabljanje Microsoftove programske opreme, lahko slednje izvedete na drugačen način:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Izjeme.
  2. Na razdelku Dovoljene strani dodajte naslednji spletni strani (brez www strani):
    • microsoft.com
    • windowsupdate.com
Kako omogočim delovanje Microsoft Office slik? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Zaženi Surfblocker, kliknite Izjeme pri Dovoljene spletne strani in dodaj Microsoft.com (brez www strani).

Kako omogočim delovanje niz IP naslovov? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Wild-cards are supported. Uporabi simbol zvezdice, kot je prikazano v spodnjih primerih:

  • 193.220.160. *
  • 193,220. *. *
Kako omogočim sistemski čas sinhronizacije? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Sledite naslednjim korakom:

  1. Ugotovite, koliko je ura na strežniku, ki ga uporablja vaš računalnik za posodabljanje časa. Večinoma je to time.windows.com
  2. To spletno povezavo uvrsti med Dovoljene.
  3. Prepričajte se, da je sinhronizacija časa omogočena na vašem računalniku.

Nato bi morala sinhronizacija časa potekati neovirano.

Če to ne zadostuje, zaženite Surfblocker in spremenite Nastavitve tako, da ne bo blokiran sistemski nadzor časa.

Kako omogočim delovanje internetnega radia? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Sledite naslednjim korakom:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Izjeme.
  2. Na zavihku Dovoljeni programi kliknite Samodejno zaznavanje.
  3. Zaprite vse programe, ki uporabljajo internet.
  4. Kliknite Zaženi način učenja.
  5. Zaženite spletni radio in ga poslušajte vsaj 10 sekund.
  6. Kliknite Zaključi način učenja v oknu za samodejno odkrivanje.
  7. Make sure that only items related to your online radio are checked. E.g. you can uncheck web browser application, but leave checked the resources that were used by it.
  8. Kliknite Dovoli izbrano.
Vprašanja o združljivosti 2017-03-08T21:23:17+00:00

Ali Surfblocker deluje v povezavi s 64-bitnim operacijskim sistemom Windows?

  • Trenutno podprti operacijski sistemi so: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 in Windows 8 (32-bitni in 64-bitni).
Ali lahko Surfblocker deluje na strežniku, ne da bi ga namestili na delovni postaji? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Surfblocker mora biti nameščen na vsakem računalniku, kjer želimo nadzirati uporabo interneta.

Surfblocker lahko daljinsko nadzirate in upravljate iz oddaljene lokacije prek aplikacije Surfblocker Connect (http://help.blumentals.net/surfblocker/surfblocker_connect.htm).

Ali je lahko Surfblocker v uporabi s proxy strežnikom? 2017-03-08T21:23:17+00:00

Če uporabljate proxy strežnik, lahko uporabite vse funkcije Surfblocker razen omogočanja ali blokiranja ločenih spletnih strani in IP naslovov. Delovanje in blokiranje posameznih spletnih strani in IP naslovov lahko upravljate le prek neposredne povezave.

Reševanje splošnih napak in težav

Reševanje napake, kjer nekateri deli programa Surfblocker ne delujejo pravilno. 2017-03-08T21:18:21+00:00

Napaka s pojasnilom, da nekatere komponente programa Surfblocker ne delujejo pravilno, se prikaže, ker je delovanje programa Surfblocker nepravilno. Verjetno je bil kakšen del programa zlonamerno odstranjen ali poškodovan ali pa gre za motnje v delovanju sistema Windows.

Napako lahko poskusite odpraviti z:

  1. korak: Ponovna namestitev programa Surfblocker
  2. Odstranite Surfblocker
  3. Znova zaženite računalnik
  4. Poskrbite, da so datoteke res odstranjene (C: \ Program Files \ Surfblocker \)
  5. Ponovno namestite najnovejšo različico programa Surfblocker
  6. Preverite, ali je delovanje pravilno

Korak 2. Odpravljanje težave v operacijskem sistemu Windows

Napaka lahko izvira iz nepravilnega delovanja sistema Windows. V tem primeru upoštevajte naslednje korake.

  1. Preverite, ali obstaja pri pogonu C: \ datoteka z imenom program (lahko tudi s podaljšano različico tega imena). Če odkrijete takšno datoteko, jo izbrišite.
  2. Preverite, ali obstaja pri pogonu C: \ datoteka z imenom INET (lahko tudi s podaljšano različico tega imena). Če odkrijete takšno datoteko, jo izbrišite.

Primeri datotek, ki povzročajo napake:

  • C:\program
  • C:\program.log
  • C:\Program Files\inet
  • C:\Program Files\inet.dat
Internet deluje, čeprav je povsem blokiran 2017-03-08T21:18:21+00:00

Opis težave

Surfblocker naj bi blokiral uporabo celotnega spleta, a je ta še vedno dosegljiv in omogoča neomejeno delovanje.

Do tega prihaja verjetno zato, ker delovanje programa Surfblocker blokira kakšen drug računalniški program. Poskusite ugotoviti, kateri program povzroča težave. Večinoma gre za varnostni sistem ali omrežno orodje. Sledite naslednjim korakom.

  1. Skrbno preverite nastavitve

Odstranite vse dostope iz poglavja Izjeme, da se prepričate, da ne prihaja do težav zaradi slednjega. Če težava ni odpravljena, poskusite sledeče.

  1. Onemogočite programe
  • Anti-Virus in Anti-Spyware
  • Požarni zid (razen požarnega zidu za Windows)
  • Spletni nadzor in filtriranje vsebin
  • Druge varnostne sisteme in omrežna orodja

Ponovno zaženite računalnik in preverite, ali je problem rešen?

  1. Povsema odstranite naslednje programe
  • Anti-Virus in Anti-Spyware
  • Požarni zid (razen požarnega zidu za Windows)
  • Spletni nadzor in filtriranje vsebin
  • Druge varnostne sisteme in omrežna orodja

Opomba: Cisco Security Agent in nekateri sistemi za filtriranje spletnih vsebin delujejo v nasprotju s programom Surfblocker.

Znova zaženite računalnik in preverite, ali je problem odpravljen?

  1. Posredujte informacijo o odpravi progrmskih napak podjetju Blumentals Software

Če težava ni odpravljena, nam boste morali poslati kopijo za napredno odstranitev programskih hroščev. Možnost naprednega odstranjevanja programskih hroščev ni dosegljiva rednim uporabnikom in jo lahko aktivirate le z naslednjimi koraki.

  1. V oknu z nastavitvami odprite Možnosti.
  2. Pritisnite Ctrl + Shift + F12.
  3. V zavihku Možnosti izberite zavihek za iskanje napak.
  4. Kliknite V redu in ponovno zaženite računalnik.
  5. Po ponovnem zagonu poskusite onemogočiti internet in dostop do spletnih virov.
  6. Pošljite nam zip kopijo datoteke c: \ iprot.log
Surfblocker ne deluje, ko se prijavite z drugim uporabniškim računom. 2017-03-08T21:18:21+00:00

Prepričajte se, ali se je prejšnji uporabnik odjavil in ne uporabljate funkcije Menjava uporabnika.

Surfblocker ne podpira ukaz Menjava uporabnika. Pred prijavo v drug uporabniški račun morate najprej odjaviti prejšnjega uporabnika.

Omogočite hitro zamenjavo uporabnikov in odjavo:

V operacijskem sistemu Windows XP:

  1. Odprite uporabniški račun na nadzorni plošči operacijskega sistema Windows.
  2. Kliknite Spremeni način prijave ali odjave.
  3. Odstranite funkcijo Uporabi hitro preklapljanje med uporabniki in kliknite Uporabi možnosti.

V operacijskem sistemu Windows Vista in Windows 7:

  1. Kliknite Start, vnesite gpedit.msc v iskanje ali pogovorno okno in pritisnite tipko Enter.
  2. Pomaknite se do lokalnega računalnika> Nastavitve računalnika> Skrbniške nastavitve> Sistem> Logon.
  3. Nastavite vstopne točke za hitro preklapljanje na Omogočeno.
Ne morem odstraniti programa. Program pojasnuje naj zaprem vse primerke Surfblockerja 2017-03-08T21:18:21+00:00

Zaženi Surfblocker in kliknite ikono Nastavitve. Med Možnosti počistite možnost Vprašaj za geslo ob izhodu iz Surfblockerja.

Surfblocker geslo ne deluje več! 2017-03-08T21:18:21+00:00

Prepričajte se, da ste vnesli točno geslo, ki ste ga navedli ob nastavitvah. Upoštevajte, da je delovanje odvisno od pravilnega gesla (npr. Zdravo ni enako kot Hello).

Če niste prepričani, ali je bilo geslo določena ob prvi uporabi programa Surfblocker, poskusite postopek brez, da vpišete geslo. V polje za geslo ne vpišite nič!

Opomba uporabnikom plačljive verzije programa

Upoštevajte, da nima aktivacijsko geslo, ki ga dobite za prevzem programske opreme Surfblocker, nobene povezave z geslom za zaklepanje oziroma uporabo programske opreme.

Opomba uporabnikom testne različice programa

Pri poskusni različici programa lahko vedno uporabite geslo “trial” (brez narekovajev). Prosimo upoštevajte, da slednje ne velja za plačljivo različico programa.

Moj program za odkrivanje virusov trdi, da je programska oprema okužena (lažen alarm). 2017-03-08T21:18:22+00:00

To je lažen alarm zaradi nepravilnega algoritma za odkrivanje virusa v nekaterih različicah McAfee VirusScan, Norton AntiVirus, AVG in njim podobni protivirusni programski opremi. Programsko opremo in vse naše izdelke lahko preverite z vso ostalo drugo protivirusno programsko opremo.

Da bi se izognili lažnim opozorilom, posodobite vašo protivirusno programsko opremo. Če to ne deluje, izključite vse nezaželene program za blokiranje funkcije. O tem, kako izvedete slednje, lahko preberete s pomočjo navodil za protivirusno programsko opremo.

Priporočamo vam, da o tem obvestite vašega ponudnika protivirusne programske opreme, ki bo o lažnem alarmu obvestil proizvajalca protivirusnega programa in s tem pospešil odpravo tovrstnih napak.

Zaščita proti izogibanju

Kako varen je Surfblocker, se mu je mogoče izogniti? 2017-03-08T21:12:53+00:00

Večina rednih uporabnikov programske opreme Surfblocker ne more in ne zna onemogočiti njegovega delovanja. To lahko izvedejo le uporabniki z zelo naprednim in poglobljenim znanjem računalništva.

Onemogočanje delovanja programske opreme Surfblocker lahko onemogočite s pomočjo naprednih nastavitev tudi najbolj računalniško podučenim uporabnikom. To lahko izvedete s spodnjimi koraki:

  • Določite rednim uporabnikom račune z omejenimi pristojnostmi (to ne velja za administratorski račun) in omogočite vašim uporabnikom prijavo brez administratorskih pravic.
  • Napredni uporabniki lahko onemogočjo omejitve, le če jim to dopuščajo vaše nastavitve. Za zagotavljanje najvišje stopnje varnosti morate blokirati kot administrator možnost spreminjanja nastavitev ostalim uporabnikom. O tem najdete več informacij tukaj (http://www.pctools.com/guides/registry/detail/1303/). Pri tem postopku morate spremeniti registracijo v sistemu Windows.
Kako preprečimo uporabnikom izhod iz Surfblockerja brez gesla? 2017-03-08T21:12:53+00:00

Da bi omogočili zaščito pred izhodom iz Surfblockerja, zaženite Surfblocker, kliknite Nastavitve in med Možnostmi vklopite Vprašaj geslo ob izhodu iz Surfblockerja.

Upoštevajte, da je zaščita aktivna tudi takrat, ko je aplikacija Surfblocker zaprta. Vse omejitve delujejo v programskem ozadju, kjer se izvajajo nevidno ves čas in jih ne morejo izklopiti zunanji uporabniki.

Kako zaustavim zlonamerno uporabo, ko uporabniki spreminjajo pri urniku sistemski čas? 2017-03-08T21:12:53+00:00

Zaženite Surfblocker, kliknite Nastavitve in nato izberite zavihek Možnosti. V zavihku Možnosti omogoči opcijo Blokiraj sistemski čas. To bo uporabnikom preprečilo spreminjanje sistemskega časa.

Problemi in težave

Kako omogočimo dostop do interneta le določenemu uporabniku? 2017-03-08T21:08:27+00:00

Popoln dostop do interneta lahko omogočite le enemu uporabniku, med tem, ko imajo vsi ostali dostop blokiran. To lahko izvedete z ukazom o Dnevnih omejitvah.

Prosim sledite naslednjim korakom:

  1. Zaženite Surfblocker in kliknite Dnevne omejitve.
  2. Če želite blokirati dostop do interneta vsem uporabnikom, izberite vse uporabnike in vpišite pri vseh dneh v tednu uporabo 0 ur in 0 minut.
  3. Če želite omogočiti dostop le enemu uporabniku, ga izločite iz seznama uporabnikov z omejitvijo ali pa mu omejite uporabo glede na dovoljni urnik uporabe.

Ko dokončate te korake, bodo vsi uporabniki razen izbranega ostali brez dostopa do interneta.

Opomba: Če ni uporabnika na seznamu, ga dodajte na zavihek s pomočjo ukaza Dodaj uporabnika.

Urnik ne deluje, kot je bilo predvideno. 2017-03-08T21:08:27+00:00

Prosimo, da preverite naslednje:

  • Prepričajte se, da so vse nastavitve pravilne. O tem lahko najdete več tu (http://www.surfblocker.com/guide.php?id=schedule);
  • Preverite če Surfblocker sploh deluje – za preiskus blokirajte internet v celoti. Če Surfblocker ne deluje, preverite splošne nasvete za odpravljanje težav.
  • Prosim upoštevajte, da lahko urnike posameznih uporabnikov nastavite le za lokalne uporabniške račune, ne pa za uporabnike domen.
Kako kopiram nastavitve iz enega računalnika na drugega? 2017-03-08T21:08:27+00:00

Kopiranje nastavitev Surfblocker je zelo enostavno. To lahko izvedete s spletno storitvijo Surfblocker Connect (http://help.blumentals.net/surfblocker/surfblocker_connect.htm).

Kako skrijem ikono Surfblocker? 2017-03-08T21:08:27+00:00

Za odstranitev ikone Surfblocker kliknite Nastavitve in zavihek Možnosti, kjer odklukate prikaz ikone.

Zakaj vidim staro uporabniško ime v oknih kvot in na urniku? 2017-03-08T21:08:27+00:00

Zaradi tehničnih razlogov so v oknih kvot vidna uporabniška imena, ki so bila zapisana ob nastanku uporabniških računov. Imena na novo ustvarjenih uporabniških računov so vedno prikazana kot so. Vendar ko preimenujete račun, ostane vidno prvotno vpisano ime uporabnika.

V danem trenutku ne obstaja tehnična rešitev tega problem, ki dejansko ni problem saj vemo, kdo je prvotni uporabnik določenega uporabniškega Windows računa.

O Internetni Odvajalnici

Internetna odvajalnica predstavlja platformo za uravnoteženo in razumno rabo interneta, del katere predstavlja programska oprema SURFBLOCKER.

Kontakt

  • Sečovlje 129a, 6333 Sečovlje (SLO)

  • 00386 (0)41 406 012
  • info@internetna-odvajalnica.si
  • Pon – Pet: 09 – 15

Zadnji prispevki

2107, 2017
906, 2017

Brezno internetne odvisnosti